Tuesday, September 8, 2009

*sheesh*

Salam.

Saya sangat suka ini, jadi mengabadikannya di sini.
Kredit kepada tuan punya tulisan.

DIAM

Mulutku - diam..
Degup Jantungku - diam..
Hela nafasku - diam..
Gerak nadiku - diam..
Akalku - diam..

Aku - diam..

Aku cuba mencari sesuatu dalam diam..
Aku cuba rasa degup jantungku dalam diam..
Aku cuba mengira hela nafas yang kuhirup dan kuhembus dalam diam..
Aku cuba fahami korelasi gerak nadi dan degup jantungku dalam diam..
Aku cuba terokai akalku dalam diam..
Aku cuba kenali aku dalam diam..

Aku cuba mencari aku..
Aku cuba mencari kamu..

Aku cuba mencari bahagia..
Aku cuba mencari cinta..

Aku cuba mencari DIA..


Mengapa aku masih diam bila dunia mahu aku bersuara ?


Kerana hanyasanya dengan DIAM aku bisa temui SEMUA..

Aku dalam diam,
Anwar Fazal Abu Bakar