Tuesday, August 11, 2009

whereabout

Salam.

Sudah lama tidak update.

Dan cuti summer ini sebenarnya saya banyak perancangan yang saya mahu buat, tapi mungkin ia bukan satu keperluan jadi ALLAH tidak izinkan dan Dia tukar rancangan saya menjadi lebih baik. Jadi cuti kali ini semua lari dari perancangan, namun, saya happy.

Saya mahu buat practical lama-lama, saya mahu buat di Pusrawi juga HKL, tapi akhirnya saya duduk di rumah teman ayah ke hospital kerana baru diagnose sakit jantung. Kalaulah, kalaulah saya buat practical saya tak akan ada di samping ayah saat ayah kena admit ke Ampang Puteri. Saya juga mungkin tak dapat mengikuti perkembangan ayah dengan baik.

Saya juga mahu ke kenduri Yaqzan di Klang, tapi akhirnya saya stay di Hulu Pangsun, maka saya dapatlah mendengar ceramah Proff Latiff yang sangatlah memotivasikan diri.

Dan di saat akhir, saya yang diletakkan di department Ophtalmo, telah senang-senang ditukarkan oleh cik kerani ke Department Medical.

Kalau Tuhan katakan jadi, memang jadi ;)

5 comments:

rienmiel said...

salam amie...
ade x dalam perancangan awak untuk jumpa dengan saya...hihi

btw, bile balik russia semula?

Ct AdAh said...

salam..

amie!!! rindunya sma kamu..sad to hear bout your father..smga Allah memberi kesihatan yg baik kt ayah amie..biiznillah..xpe amie, smua yg berlaku kn ada hikmahnya..kte merancang, Allah merancang..pastinya perancangan Allah yg terbaik utk kte..

syg amie!!

Mila said...

Baik nyer adik akak...

:)

the artist and i said...

hey u! :)

syuqaira said...

Salam,
syukur amie masih punya masa untuk itu semua,
itulah anugerah,
blessing in disguise.
=)