Saturday, March 14, 2009

Maaf lewat.

Salam.

Untuk Cik Fan

Picture Desk Perfect
1.Take a picture of your desk/table
2.Don't change anything
3.Don't edit anything
4.Try to explain what's on your desk


Salam.

Ada gelas, tempat letak brooch-brooch kecil, vase kaca dan bunga hidup yang hampir kering, buku-buku juga kertas, frame gambar dan gambar, laptop, juga keyboard bercetak Russia.

***


Dan gambar ini, untuk Fan, untuk menunjukkan di mana calendernya terletak.Ada nampak
Fan? huhu.

Dan di bawah ini, apabila saya sedang bersolat, roomate yang baik hati ini telah menaip ini.Dan saya mahu publish juga.Padan muka! LOL.

ini lakonan name nye, selalu nye meja ni akan leih bersepah . kwn2 di lur snae jgn slah pham. bersepah bukn sbb saye mls nk kemas, tp sebb saye rajin belaja. hihihihi
saye rjin belaja ni pon sbb i`m actually inspired. inspired by my on cutie mutie rumate. die tu mmg rjin belaja dan bak kate org2 tu, x penh kenl erti putus asa.
hidupnye penuh dgn semangat kesukanan. tuan2 jgn slah pahm, beliau bukan di pdang2 bola @ mane2 gelanggang, tp bersukan di atas katil muhuhhuhuhuuuuuuuuuuuu!!!!!

5 comments:

Anonymous said...

ini taipan ainul yg aku kenal ke? huahauhua

Anonymous said...

ye warx. inilah taipan adik ainul mu..hahaha

fanramli said...

kak amie.

huiii. segannyaaa interframe nama ku di situ.

merci merci sbb buat tag! oo yeahh, saya nampak kalendar kotak kayu itu. ngeh ngeh.

p/s : kak amie, kamu fan pink kalerr kahh? wuaaaa.

danish said...

sangat pink.. :D

nabzie said...

salam amieeeee..lama tak visit blog hg sejak aku reformat laptop..tapi aku sntiasa jumpa hg..hahahaha..so not the point here..

anyhow,ak pon rs meja hg cam kemas terlebih...kikikiki..tapi still cute..aku rs meja korg dua sgt cute!!!bilik krog best sbb sll ada makanan best!!kikiki..wah puji melebih ek aku..